شرایط باز پس فرستادن کالا و هفت روز تضمین تعویض نگین پمپ

در دنیای مدرن امروز که انتظارات از کیفیت ، فراتر از خدمات دریافتی است ؛ جهت  تامین اعتماد و اطمینان خرید اینترنتی که به صورت غیر حضوری و بدون لمس فیزیکی محصولات خریداری می شوند ؛ نگین پمپ برای آسودگی خاطر مشتریان گارانتی هفت روز تضمین تعویض کالا را مطابق شرایط زیر ارائه می دهد. با توجه به ماده 37  قوانین تجارت الکترونیک هر معامله از راه دور یا اینترنتی باید هفت روز حق انصراف فراهم شود  به صورتی که تنها هزینه تحمیلی به مشتری هزینه باز پس فرستادن کالا خواهد بود. لازم به ذکر است این در حالتی است که کالا در حالت اولیه خود « پلمپ » و از آن استفاده نشده باشد.

 
سفارش ارسال با پیک و تست درمحل

  • برای کلیه کالا هایی که با پیک ارسال می شوند و در محل تحویل مشتری داده می شوند ؛ باید به مدت 30 دقیقه توسط پیک تست شود. در صورت عدم تست ، مسئولیت ان با مشتری خواهد بود . در صورت وجود اشکال کالا ی دریافت شده شامل گارانتی 7 روز تضمین تعویض نمی باشد.چون همه پیک ها کالا هایی را که تحویل می گیرند به مدت نیم ساعت قبل از دریافت تست می کنند و به صورت ضمانتی «سلامت ارسال کالا را در قبال دریافت وجه تضمین می کنند» پس در صورت هر گونه صدمه فیزیکی و مغایرت باید مشتری « با هماهنگی » از دریافت و تحویل گرفتن آنها خود داری کند. و هر گونه مشکلی که با چشم قابل روئیت باشد و در تست نمایان باشد شامل تضمین 7 روز نخواهد بود.

سفارش ارسال شده با پست و باربری

  • اشکال وارد شده باید حد اکثر تا 12 ساعت بعد از تحویل گرفتن به واحد پشتیبانی نگین پمپ اطلاع داده شود و فورا باز پس فرستاده شود و تا 3 روز بعد به نگین پمپ برسد. کالای دریافتی توسط کارشناسان نگین پمپ مشکل گزارش داده شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می کنند و درصورتی که نقص فنی تائید شود کالا تعویض خواهد شد و در صورت عدم موجودی ، کالا را با مدل مشابه با هماهنگی شما جایگزین و ارسال مجدد می کنند.

«مهم» آسیب های ناشی از حمل و نقل

  • در همه حالت های تحویل گیری سفارشات با توجه به اینکه کلیه سفارشات قبل از ارسال توسط واحد ارسال تست خواهند شد و در بسته بندی ایمن فرستاده می شوند ؛ و با توجه به انتخاب خریدار به سیستم پست یا پیک یا باربری تحویل داده می شوند « همه سیستم های حمل و نقل کالا را در قبال دریافت هزینه بیمه می کنند ؛ و مسئولیت آسیب های ناشی از حمل و نقل را بر عهده می گیرند ؛ پس باید مشتری در صورت مشاهده هر گونه آسیب از دریافت کالا خود داری کند » لذا از تمامی مشتریان خواهشمندیم که لطفا” هنگام دریافت و تحویل کالا از پیک یا پست یا شرکت حمل و نقل ،سفارش خود را بررسی نمایید و تمام موارد از جمله بسته بندی، مشخصات فنی ، لوازم همراه را با مندرجات فاکتور مطابقت داده و در صورت مشاهده ی مغایرت یا آسیب های ناشی از حمل و نقل ( صدمات فیزیکی ، خط خوردگی ، شکستگی ، له شدگی ) از دریافت و تحویل گرفتن سفارش جدا” خودداری نمایید ؛ در صورت تحویل گرفتن مسئولیت آن با مشتری خواهد بود و تحویل این قبیل کالا ها به منزله تایید سلامت فیزیکی کالا است.

«مهم» چه مواردی گارانتی را نقض خواهد کرد

 » اشکال و یا ایراد فنی حد اکثر تا  هفت روز پس از خرید و دریافت کالا اطلاع داده شود.
 » کالا در شرایط اولیه ی خود سالم و فاقد هر گونه خط و خراش و آسیب فیزیکی باشد.
 » تمام لوازم جانبی کالا و بسته بندی و کارتن دست نخورده و سالم همراه کالا باقی مانده باشد.
 » برچسب زدن یا نوشتن بر روی جعبه یا چسب زدن یا هر نوع خط و خراش بر روی کارتن اصلی گارانتی را از بین خواهد برد .
 » این سرویس اشکال‏‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر ایجاد شود مانند « نوسانات برق ، ضرب دیدگی ، آب خوردگی ، خط خوردگی، خوردگی استیل در اثر استفاده در محیط های اسید سولفوریک »  را شامل نمی‏‏‌شود .

 »عدم انتخاب صحیح پمپ ( سازگار نبودن پمپ با کاربرد مورد نظر )

 »خسارت ناشی از عدم حمل و نقل مناسب

 »پمپاژ سیال غیر از آب تمیز نظیر آب گل آلود و اسیدها و ….

 »کارکردن پمپ بدون سیال ( خشک کارکردن )

»کارکرد پمپ در دما و فشار خارج از محدوده مندرج در کاتالوگ

»عدم نصب و راه اندازی صحیح برقی و مکانیکی پمپ

»نوسانات برق ، عدم استفاده از موارد حفاظتی در تابلو برق ،آسیب دیدگی روکش کابل و قطعی کابل

»بازکردن و دستکاری الکتروپمپ

»بروز عوامل غیر مترقبه نظیر سیل و زلزله ، آتش سوزی و …

 

گارانتی طلایی 6 ماهه

 

تذکرات :

1-در مدت تضمین شده ،رفع کلیه معایب مربوط به ساخت با تشخیص و تایید مهندسین گروه صنعتی مطیع رایگان انجام می شود .

2-مسیولیت و هزینه حمل و نقل پمپ تعمیری بر عهده مالک می باشد .

3-این ضمانتنامه شامل قطعات و تجهیزات جانبی نظیر تابلو برق ، سیستم لوله کشی و … نمی شود .

 

در صورت درخواست بازگرداندن کالا طبق شرایط برگشت کالا فوق درخواست خود به همراه نام و نام خانوادگی و شماره سفارش و موبایل در متن ایمیل با موضوع بازگردان کالا برای ایمیل info@neginpump.ir ارسال فرمایید .